Tuesday, July 03, 2012

Hockey och krig är vad jag sysslat med idag

Har, som väntat, mest ägnat dagen åt olika former av spel. Först lite NHL på wii, sen lite krig/strategi på föräldrarnas dator. Gick bra på båda. Visserligen blev jag tvungen att kriga lite tidigare än jag hade tänkt på krig/strategispelet eftersom mina grannländer lite oväntat förklarade krig, men jag spöade dom rätt hårt då det gjorde inte så mycket.

Och på tal om något annat så börjar vi bli färdiga med ändringarna i uppsatsen nu. Är i stort sett bara en sista genomläsning kvar innan vi kan betrakta oss som färdiga och sedan ladda upp uppsatsen i diva (och sen börjar man väl logga in på ladok i parti och minut för att se vad vi får för betyg). Känns bra, fast kanske en aning bitterljuvt sådär som det brukar göra när man lägger ett stort projekt bakom sej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home