Sunday, July 15, 2012

Tänker tillbaka

Har lyssnat på lite musik jag lyssnade på för några år sedan under kvällen. Framförallt runt 2006. Oundvikligt har jag då också kommit att tänka en del på just på 2006. Med blandade känslor måste erkännas då det var ett omtumlande år som bjöd på både en hel del (djupa) dalar, men också höga toppar. Det fanns en hel del jobbiga och trista saker under framförallt första halvåret, exempelvis att jag flyttade tillbaka till Karlskoga efter första vändan i Hultsfred vilket var jobbigare än jag ville erkänna både för mig själv och för omgivningen. Men det var också året då jag lärde känna mina Västeråsvänner, då jag startade klubben och då jag upptäckte en hel del bra musik. Så det är som sagt med blandade känslor jag tänker tillbaka på 2006 och den musik jag lyssnade på då.

Nåväl, nu är det dags att sova. Imorgon är det söndag. Vad jag ska göra under dagen vet jag inte. Men imorgon kväll ska jag titta på work of art. Kan knappt bärga mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home