Tuesday, August 28, 2012

Fått en del gjort

Har fått en del gjort idag. Fick ihop den där loggboken (den blev dock aningens för lång så ka fundera lite på om/hur jag kan korta ner det hela), och så har jag dessutom hunnit tvätta håret, åkt ner till stan och köpt popidyllbiljett, lagat aningens mer avancerad mat än vanligt och lite annat smått och gott.

På eftermiddan ringde telefonen. Visade sig vara en dam från skolan. Hon höll på att urfärda min examen och hade noterat att titeln på uppsatsen inte fanns i ladok (vilket jag inte hade en aning om att den överhuvudtaget ska göra) och ville därför att jag skulle maila över titeln och sen höra av mig till min istitution för att påtala att titeln inte fanns i ladok. Mailade över titeln när jag kom hem igen (var precis på väg ner till stan när hon ringde), så nu lär det inte dröja innan examen är utfärdad och klar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home