Monday, October 22, 2012

Ett oväntat önskemål

Min farbror ringde förut och frågade om jag bodde i närheten av Kalmar FF:s träningsanläggning. Det har jag ingen aning om ifall jag gör eller inte för jag har ingen aning om var Kalmar FF har sin träningsanläggning. Häckensupporter som han är tyckte han dock att jag borde smyga dit och på något sätt se till så att laget (Kalmar alltså) drabbas av matförgiftning lagom tills Häcken och KFF möts. Tror jag står över det faktiskt. Känns som att det vore en elak sak att göra, och jag är inte elak. Och så vill jag ju inte dra på mig hela stans vrede heller. Tänker att det skulle bli lite jobbigt att bo här då.

och nu hoppas jag verkligen inte att Kalmar FF drabbas av matförgiftning för då lär väl jag få skulden om någon hittar det här inlägget.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home