Tuesday, October 02, 2012

Hålla igång förmågan

Ska strax gå och lägga mig. Vet, som vanligt, inte riktigt vad jag ska hitta på imorgon. Fortsatt jobbletande naturligtvis, men det tar ju inte hela dagen. Fast jag ska nog hitta något att fördriva tiden med imorgon också. Funderar på att försöka skriva något, oklart vad dock, under veckan för att hålla igång skrivförmågan. Skrivandet har ju liksom varit en av mina styrkor när jag pluggat och det känns som att det vore synd att tappa det nu när jag håller på att söka jobb. Även om det inte är en förmåga som plötsligt bara försvinner måste den ju användas och underhållas, precis som alla andra färdigheter. Plus att jag tror att det kan vara ett bra sätt att hålla igång hjärnan sådär i största allmänhet. Men som sagt, oklart vad jag ska skriva i så fall. Har ju av förklarliga skäl ingen inlämningsuppgift eller dylikt som behöver skrivas. Men det lär nog ge sig, kommer jag inte på något annat kan jag ju alltid skriva om exempelvis cv:t eller nåt sånt.

Nåväl, godnatt och på återseende imorgon!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home