Monday, November 12, 2012

Ny vecka

Ännu en ny vecka har alltså börjat. Vecka 46 om jag inte minns fel. Det betyder att det bara är lite drygt två veckor kvar till helgen vecka 48. Bara en sån sak. Helgen vecka 48 är i år också första helgen i december, första två dagarna i december rentav. Det betyder att det blir julmustpremiär den helgen. Har faktiskt börjat bunkra upp lite must redan. Inte vilken must som helst dock utan den goda bourbonfatslagrade som finns på systemet. Köpte ju en sådan förra året och kom fram till att det var jäkligt gott. Fast sen hann jag inte köpa några fler innan det tog slut (var ju åtminstone då en ganska begränsad upplaga). För ett tag sedan när jag var på systemet såg jag att de säljer sådan must i år också, och sedan dess har jag köpt med en flaska varje gång jag varit på systemet. Så för tillfället har jag tre flaskor (och fler lär det bli) stående i garderoben, redo att kylas och plockas fram när säsongen är igång.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home