Thursday, December 06, 2012

Glass

Har firat namnsdagen med att äta lite glass. Ja ni läste rätt, glass. Ja, det kändes lite småmärkligt att köpa glass när vi är mitt i säsongens hittills kallaste period. Men jag blev sugen på det när jag fick syn på det i affären där jag gick och och funderade på om jag skulle köpa något dessertaktigt namnsdagen till ära, så då fick det blir det.

Just nu känner jag mig rätt trött. Har gjort det hela kvällen faktiskt. Funderar på om det kan hägna ihop med att jag inte hinner nicka till på soffan efter maten riktigt som jag brukar nu när julkalendern visas ungefär då. Fast då borde jag å andra sidan ha varit kvällstrött varje dag på sistone, och det har jag ju inte varit. Fast det är klart, jag gick och la mig lite senare än vanligt igår också, skulle ju kunna hänga ihop med det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home