Friday, March 01, 2013

Vind, visade det sig

Det var soligt och fint när jag gick till affären. Dock, visade det sig, ganska blåsigt. Det blåste så när jag stod och väntade vid ett trafikljus fick jag luta mig bakåt (mot vinden alltså) för att kunna stå still. Det mesta av vägen både dit och hem var dock i lä så det var inga större problem torts allt.

Nu på kvällen har jag tittat på SVT:s nya fredagsunderhållning Hela Sveriges Fredag. Fick lite känsla av fredagsunderhållning från när jag var barn på 90-talet. Kändes lite som ett program Harald Treutiger hade kunnat leda. Lite i samma skola som 24 Karat eller Rena Rama Sanningen. Det var nästan så man satt och önskade att Treutiger skulle komma in och ta över. Inte för att Malin Olsson var dålig på något sätt, utan för nostalgins skull. För att se om det skulle kännas som förr.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home