Sunday, April 01, 2018

Påskfirande och shit

Så vi var ute en sväng igår. Tänkte gå till reddan men det visade sig vara stängt, så vi blev sittande på O'Learys istället. Rolig kväll. Gött snack.

Idag har jag av förklarliga skäl känt mig lite småseg och inte gjort särskilt mycket alls. Typ läst och ätit godis. En promenad så klart.

Slog mig att om man hade skickat in aktivitetsrapporten till arbetsförmedlingen idag, hade man då kunnat lägga till massa aktiviteter man inte alls gjort och säga att det var ett aprilskämt?

Innan utgången igår kväll var jag nere hos morsan och farsan för påskmiddag med släkten. Köttbullar, prinskorv, frestelse, ägg. Fick 300 spänn i presentkort på bokhandeln i påskpresent av farmor.

När jag kom tillbaka efter att ha kilat ner till konsum för att köpa en liter mjölk och en tidning hade någon granne ett så högljutt intimt möte att det ekade i trapphuset. Eller så var det bara någon som tittade på erotiskt videomaterial på väldigt hög volym. Om det var det senare känns det nästan lite tragiskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home