Sunday, December 02, 2018

Toppen!

Leksand - Bofors 2-5 (0-0, 1-2, 1-3)

Mycket trevligt resultat, och på det hela taget en bra match av BIK. Det senare kan jag säga för jag såg faktiskt matchen. Inte på plats såklart, men var nere på O'Learys med mor och far och tittade på matchen och åt middag. Som ett litet adventsfirande kan man säga. Det var trevligt. Och extra trevligt blev det såklart när matchen gick som den gick. Nu är inte ens halva serien spelad så man kan naturligtvis inte säga något hur det kommer att sluta, men just nu ligger vi hur som helst bra med. Att kika på tabellen är ju betydligt trevligare läsning än för ett år sedan om man säger så. Men det gäller att fortsätta jobba på. Gör BIK bara det kan det bli bra det här. Vi har, som man brukar säga, skaffat oss ett bra utgångsläge inför fortsättningen.

Utekväll igår. Middag (och några öl) på lokal i eftermiddags. Skulle nog säga att det är ganska låga odds på att jag kommer somna tämligen omedelbums när jag går och lägger mig.

Och alldeles strax har helgen veckan 48 tagit slut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home