Saturday, April 04, 2020

Omtänkningar

På sitt sätt en skönt händelselös lördag. När jag var nere hos morsan och farsan förra söndagen pratade vi om att stödäta på reddan idag. Det hade de dock glömt så det blev inte av. Det var ju en liten besvikelse faktiskt. Blev lite less där en stund då jag hade riktat in mig på att inte behöva laga någon mat i dag. Men det får väl bli någon annan gång. I stället har jag varit hemma och tagit det lugnt under både dagen och kvällen. Läst tidningen, lyssnat på musik, kollat på tv, druckit punsch. Inte så dumt det heller, även om en god restaurangmiddag såklart hade suttit fint det också.
Uppkopplingen på telefonen låg nere ett tag under kvällen. Det var drygt, men verkar ha ordnat upp sig nu. Kan inte de här himla smittskyddsrestriktionerna vara slut snart? Jag vill barhänga!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home