Monday, February 20, 2006

Den jobbigaste helgen på länge (om inte nånsin)

Jag har inte skrivit något inlägg här under helgen och det beror på att jag ahr vart jävligt nere och inte varit på humör för att skriva här. Exakt varför jag kände mej nere vill jag inte gå in på mer än att det är en jävligt komplicerad historia och att det började i fredags kväll. Så då gick man från nästan euforisk över bofors seger och att damkronorna hade gått till finalen till att blir jävligt deppig. Sen vart det värre på lördan då det hände lite grejer i samma historia, men nu könner jag mej bättre så det är på bättringsvägen om man säger så.
Fast nu håller jag på och bli förkyld istället, men hellre än förkylning än att gå runt och va deppig.
Är möjligt att jag ger en fullständig beskrivning framöver när det har ordna upp sej lite men det är inte säkert.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home