Wednesday, June 07, 2006

fy fan för syskon

Idag hade jag order på att gå och köpa en biljett till skålen och studentstatt åt min syster eftersom hon inte skulle hinna köpa det själv. Så jag gick dit efter att jag hade vart på möte med via och köpte biljetten. Så kommer jag hem svettig och trött och dann. Och så säger min jäavla syster att jag skulle ha köpt en biljett till nått jävla skit på lördag också, jävla bra att ma nfår veta sånt i förväg liksom. Och sen blir hon asförbannad för att jag inte har gjort det och hävdar bestämt att hon har sagt det (vilket hon inte har gjort). Så nu måste jag gå dit upp igen om en stund fast jag egentlgien inte orkar eller har lust eller nånting. Jag vill liksom bara slöa resten av dan.
Och jag måste säga att hon verkligen verkar väldigt upptagen när hon sitter inne på sitt rum och gör typ ingenting.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home