Friday, September 15, 2006

En liten beställning

Beställde just lite grejer från cdon. Inte mindre än fem skivor och en film blev det. Och för allt detta betalar jag endast 458 kornor plus frakt (frakten är 29 spänn så 487 sammanlagt). Det tycker jag är mycket billigt, elelr prisvärt kanske man ska säga.
Att det blev så billigt beror på att dom ahr en kampanj just nu där det finns et tanatl skivor som man får köpa för 69 kronor styck om man köper två eller fler. Och det är riktigt bra och riktigt mycket titlar som finns med i dne kampanjen så den råder jag alla att kolla in. Sen ahr dom rabatt på typ allt annat också så filmen gick bara på 113 riksdaler.
Vad var dte då jag beställde? Jo det var The Smiths album meat is murder, the smiths och strangeways here we come, Bob Dylans Higway 61 revisited samt Morrisseys Bona drag. Och filmen ja gbeställde var Napoleon Dynamite som jag av någon outgrundlig anledning inte har set än.
En rätt trevlig beställning om jag får säga det själv, bara sånt man behöver liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home