Saturday, September 23, 2006

Festandet igår

Igår var det altså lite fest och så där. Och jag blev lite full, lite för full faktiskt. Ja helt ärligt så är det nog den värsta fylla jag har varit med om. Först var vu hos fredrik och festade lite och sen gick vi ner till Red Brick och fortsatte festa, där träffade jag liet gamla kompisar och så där. Sen är minnesbilderna lite oklara fram till att jag ligger på badrumsgolvet och spyr. Exakt vad som hände efter det är också lite okalrt men efter vad jag har hört i efterhand så hade jag tydligen börjat prata om demoner med min syster när hon frågade om jag ville ha lite vatten.
Så det var väl kanske inte någon helt lysande festkväll för min del. Men jag hade kul fram till att minnesluckan börjar i alla fall.
Imorse (eller ja när jag gick upp vid 14tiden) mådde jag inte heller särskilt bra. Jag hade dock ingen huvudvärk utan jag var mest illamående. Det var inte roligt alls.
Till sist kan sägas att jag förhoppningsvis aldrig blir så där full igen för det var fan inte roligt.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag lider med dig.

2:08 AM  

Post a Comment

<< Home