Tuesday, September 26, 2006

Lite allt möjligt, lite förvirrat kanske

Lyssnade igenom lite låtar jag inte har lyssnat på på länge förut, det var kul. Jag menar det är ju alltid roligt att lyssna igenom det man har och "återupptäcka" gamla pärlor man har glömt bort och så där. Av dte jag lyssnade på kan jag särskitl rekomendera Martha Wainwrights utsökta lilla pianolåt How Soon.
Och imorrn är det hockeyropemiär, jippi och tjohoo liksom (jag är medveten om att jag redan påpekat det typ skitmånga gånger, men det tål att upprepas).
Och när jag ändå håller på och skriver så kan jag passa på att sympatihata Mickis internet lite, det verkar ju tokdampigt idag.
Och så fyller ju fredrik 21 idag också, stort grattis till honom.
Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva just nu, men vem vet jag kankse återkommer senare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home