Friday, November 24, 2006

Hej jag är uttråkad så jag skriver ointressanta saker

Så åkte Johan ur idol idag då, föga förvånande.
Just nu är jag rätt uttråkad, och har så varit hela kvällen egentligen, så jag ritade gubbar på naglarna med spritpenna förut. Hoppas det går att få bort. Visserligen ser det rätt coolt ut men man blir jag knappast tagen på alvar med ansikten ritade på naglarna.
Om en vecka idag är det dags för Klubb Perfektion igen, quit your dayjob spelar. Kom dit alla som har möjlighet, det kommer bli en grym spelning. Imorrn eller på söndag ska jag förresten åka till degerfors och kristinehamn och sätta upp ett par affischer.
För övrigt borde jag nog raka mej snart, är mer än 3 veckor sen sist om jag har räknat rätt och det är lite för mycket skägg just nu känns det som.
På tal om skägg så passar inte Idol-Ville (ni vet den knubbige, rödehårige, feminine killen som var med under auditionstadiet av idol) i skägg, jag såg honom på nått barnprogram förut och då hade han skägg, det såg väldigt roligt ut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home