Thursday, November 09, 2006

Omöjligt att få tag på häftklamrar?

Tidiagre ikväll, strax efter 20.00, skulle jag ha tag på häftklammrar och eftersom jag ändå skulle till andviken och sätta upp affischer så tänkte jag handla det på kronhallen i sandviken. Där fans det inga häftklamrar. Så då åkte jag till prix för det liger rätt nära, dte avr stängt. Men eftersom jag då skulle ut till bråten och sätta up en affisch där så tänkte jag att jag kudne hoppa in på konsum bråten när jag åkte förbi. Men där fanns det inte heller och eftersom jag inte ville att folk skulle misstänka att jag ahde snott något så kände jag mej ju tvungen att handla något så jag kom därifrån med ett paket extra (den med grön text på, den är godast). Då bestämde jag mej för att ka till stora kronhallen inne i stan för att få tag på häftklamrar, men där avr dom naturligtvis slut så för att få tag på häftklamrar var jag tvungen att köpa en häftapparat. Så ja, nu är jag stolt ägare av en häftapparat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home