Sunday, November 19, 2006

Sen datorkväll

Dagens kvällsession här vid datorn började lite (eller ja ganska mycket) senare än vanligt, alltså just precis nu. Men jag hade väl nästan räknat med det om jag ska vara ärlig (varför jag hade räknat med det ska jag inte gå in näramre på men ni som känner mej kan säkert räkna ut varför det blev senare än vanligt). Lite synd bara att det oundvikligen leder till att jag går och lägger mej avsevärt senare eftersom jag gärna ser lite dagsljus under den tid jag är vaken.
Hur som helst så fick jag tillfälle att se filmen Mänskligt villebråd (the most dangerous game) från 1932 som sändes på SVT under kvällen. Den var bra faktiskt, roligt också att dom på åtminstone ett ställe i filmen anvädner exakt samma dekor/miljö som i king kong.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home