Saturday, December 23, 2006

Dagen efter klockan 17

Var uppe på Wickan och lämande ett gäng affischer förut, dom blev väldigt glada för dom kan jag säga. Sen tog jag vägen genom stan hem och gick in på stråt vassare och köpte ett presentkort på manikyr åt morsan (hon får det i julklapp av mej och malin).
Sen när jag kom hem så hände en hel massa, först kollade jag på julkalendern (den är faktiskt riktigt bra i år) och sen klädde vi granen. Det kändes inte helt rätt att klä granen redan idag men mor tvinagde oss eftersom hon ville damsuga (och gör hon det och vi klär granen efter det måste hon göra det igen och det orkade hon inte). Sen började en ganska lång TVkväll, blev dobidoo (eller hur det nu stavas, hipp hipp, rapports rymdspecial (och hej det lät ju inte lamt) och till sist Oceans 11. En underhålladne film måste sägas, visserligen har jag sett den förut så dte avr ingen ny upplevelse så att säga men den här gången var den nästan bättre. Första gången jag såg den blev jag nästan lite förvirrad och så där under "stötscenen".
Men hur som helst så sitter jag här och skriver just nu, mest för att bli av med massa överskottsenergi tror jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home