Sunday, January 28, 2007

Ditten och datten om söndagen

Idag tog kakorna slut. Det var nästan lite sorgligt men nog, som mor sa, ganska bra också.
Jag affischerade en del också, det gick rba trots at tdte blev ganska kallt åt hädnerna emellanåt (speciellt vid nobel när häftmaskinen krångla och jag fic stå utan handskar och fixa med den i ngåra minuter). Dock kom jag på när ja gavr nästan färdig och höll på att sätta upp en affisch vid frödingsplan att jag hade glömt åka till sandviken och sätta upp en så då fick jag åka tillbaka genom hela stan och sätta upp en i sandviken också.
Körde bil i snö för första gången på väldigt länge också, det var lite ovant först men det gick bra. Sladda väl till lite grann i nån kurva men en liten sladd är ju inga större problem utan det kan man ju parera rätt lätt, takterna från halkbanan sitter i.
Annars är Life on Mars en jävligt bra serie. Älskar manchesterdialekten dom pratar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home