Thursday, February 22, 2007

Omöjligt att sätta en bra rubrik

Blev inget affischerande idag heller så jag får ta det imorgon, för då måste dom verkligen upp.
Kan förresten meddela att jag känner mej mycket bättre i halsen nu, dock verkar dte som jag kommer bli snuvig istället och det är ju inte så kul men skönt att slippa halsontet i alla fall. Jag har dock inte blåst faran över för feber ännu men jag hoppas att slippa det, jag hinenr liksom inte få feber nu när det är så mycket som ska ordnas nästa vecka och så där.
På tal om nästa vecka så kan dte bli så att jag kan ta ledig tfrån pluggandet hela en veckan, avr så pass lite att läsa nu så det finns en stor chans att jag blir klar med inlämningsuppgiften redan imorgon. Det är rätt skönt faktiskt.
Jag somande en stund förut när dte var antikrundan, det var typ pinigt (eller inte pinigt men ni fattar vad jag menar).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home