Monday, February 05, 2007

Otur igen, jag hatar den här jävla oturen

Nu har jag sån där jävla otur igen, satt all in i överläge mot en snubbe och inför sisat kortet fick vilket kort som helst hamna på bordet så länge det inte var en klöver. Och naturligtvis dyker det upp en jävla klöver på bordet, fy fan. Det är alltid så känns det som, i avgörande lägen förlorar jag jämt oavsett hur stort övertag jag har. Jag ger mej fan på att jag skulle förlora om jag så ahde 100-0 i överläge. Sen stör jag mej på att det är möjligt att fega genom att inte vara vid bordet (och därmed inte delta i spelet mer än med blinds) och på så sätt ändå hamna topp tre och vinna pengar, jag har liksom hamant fyra två gånger bara i idag bakom sånna spelare.
Fy fan för att jag altlid ska ha sån jävla otur.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home