Saturday, March 10, 2007

Melodifestivalfinaldag

Nu har klockan blivit lördag vilket innebär att vi är inne på det dygnet som kommer innehålla finalen i melodifestivalen. Det känns typ skoj och min innre schlagerfjolla (alla har en sån, dom brukar komma fram i februari-mars så där) slår volter av lycka.
Nu ska vinnaren utses, nu ska resan till Helsingfors lottas ut (vilket jag måste säga, är ett väldigt fint pris). Melodifestivalen är faktiskt väldigt underhållande, och det törs jag säga trots att jag egentligen är lite indie så där (och emr än så säger jag inte om det ämnet för då skulle det bli en väldigt lång utläggning och dte orkar vi ju inte riktigt).
Vem som vinner? Jag skulle sätta mina penagr på The Ark. Vilket jag i och för sej också har gjort men det är en helt annan historia.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home