Monday, April 02, 2007

Låtfunderingar

Har fortsatt att försöka välja ut lite låtar som ska spelas på Klubben nästa gång idag. Det är visserligen nästan två veckor kvar men det är lika bra att börja emd sånt i tid så man har tid att fundera lite ifall det är två låtar med samma band/artist man tycker skulle passa, föredrar ju att bara spela en låt per band/artist per kväll (dock så funkar det om det är någon i ett band som gått solo, jag kan alltså spela både en Morrisseylåt och en Smithslåt samma kväll). Det största bryderiet nu gäller vilken Pippetteslåt som ska spelas, pull shapes har jag redan spelat en gång så nu tänkte jag välja mellan resten av låtarna på skivan. Men vilken jag bestämmer mej för får man bara veta om besöker klubben (så grym jag är).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home