Thursday, April 05, 2007

Rödvinsspritzer?

Fick reda på nu att det är grillfest imorrn. Ska bli kul, måste komma ihåg att gå till systembolaget bara. Och till willys, fast willys är jag ju på nästan dagligen så det är i princip noll risk att jag glömmer bort.
Undrar vad man ska köpa för nått att grilla. Korv kanske blir bra, eller ska man ta någon köttbit? Svårt val, mycket svårt. Dricka blir nog det vanliga, ett par corona, ett par bud, nån brahma och kanske ett par carlsberg export eller tuborg guld. Eller så köper jag vin och sprite och dricka tjeiga spritzers, fast det kanske inte passar så bra till grillat. Kan man göra spritzers på rödvin? Rödvin ska ju passa bra till kött sägs det. Hur hamnade jag förresten i den här spritzerdiskussionen, det var ju inte där jag hade tänkt att hamna.
Men då måste jag nog raka mej imorgon också, och tvätta håret. Helt plötsligt känns det som att jag kommer vara jättestressad imorgon eftersom jag har planerat att göra nästa inlämningsuppgift imorgon så jag kan ägna hela nästa vecka åt kalkylerignskursen. Men jag får väl kanske göra klart den under helgen istället då. Alla vet i och för sej att jag inte kommer göra det men ändå. Skumt egentligen att man alltid ska få himla mycket uppgifter och grejer när man går i någon skola, när ska man hinna plugga?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home