Sunday, May 20, 2007

En inte helt händelselös dag

Installerade det gamla NHL 2004 idag, blev lite sugen att spela det spel som var mitt favoritspel på den tiden. Det första jag gjorde var så klart att skapa mej själv i spelet och nu spealr jag i New York Rangers. Det har gått ganska bra, har spelat tre matcher under dagen och gjort elva mål, men det kändes lite ringrostigt i början det måste jag erkänna.
Hur som helst så hade morsan och farsan ett par bekanta här under kvällen men dte avlöpte relativt stillsamt ändå. Även om barnet som dom hade med sej var så där allmänt härjig som barn är.
Fick skivorna uppackade idag också, lyssnade på the queen is dead samtidigt som jag packade upp dom. Sen hade jag inget att göra så då lyssnade jag lite på Strangeways here we come också.
Och även fast dte har hänt så mycket så har jag också hunnt plugga lite, fick ett helt kapitel på trettio sega sidor läst.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home