Monday, May 28, 2007

Ett negativt besked

Det bidde inga ackreditering till hultsfred för föreningen/klubben. Jag är inte särskilt förvånad, vi är ju rätt små och så där, men man hade ju ändå hoppats lite på ett positivt svar på ansökan.
Men snart ska jag skicka in nästa ansökan, hittade en anons om stipendier i kuriren häromdan som man kunde söka om man studerade på högskola och var född i örebro län och det ska jag nog söka. Lite extra pengar är ju alltid trevligt, speciellt om man slipper arbeta för dom.
Har på tal om studerande anmält mej till dom där tentorna nu så det blir till att dra ner till Kalmar på fredag. Ska ringa och boka hotellrum imorrn och så ska farsan få köpa tågbiljetterna i SJs butik i örebro så jag kan utnyttja den där värdechecken jag fick från SJ.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home