Thursday, May 10, 2007

Här är mitt tips

Håller på med ett skolarbete som inte går särskilt bra (jag får bara inet ur mej någon text om ni förstår hur jag menar) så jag borde inet skriva det här eller ens ha dubbelklickat på internet (msn lyckades jag däremot hålla mej ifrån för tillfället, jag känner hur min karaktär blir startaker by the second) men jag tyckte jag behvöde skriva något om kvällen esc-semifinal innan det blir kväll.

Dom tio jag tror går vidare är: Serbien, Andorra, Vitryssland, Schweiz, Cypern, Turkiet, Lettland, Bulgarien, Island och Israel

Finns ngåra till som kan gå vidare men det här är dom tio jag tror kniper finalplatserna.

Observera att det är vad jag tror och inte vad jag tycker. Både Lettland och Israel är tillexempel fruktansvärda men lyckas ta sej vidare på konstighetspoäng.
Håller dock en tumme för Belgien som, precis som jag skrev i ett tidigare inlägg, är den i mitt tycke bästa låten i semifinalen.

Det gick bra när jag tipapde i svenska melodifestivalen, nu får vi se om jag lyckas lika bra här.

Men nu ska jag försöka få till något mer om intern redovisning innan stargate börjar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home