Friday, May 11, 2007

Nu är dom hemma igen

Morsan oc hfarsan kom hem från Tallinn förut, dom kom en stund tidigare än dom ahde sagt men dom hade vett nog att ringa på dörrn istället frö att bara klampa in och störa. Det hade inetavrit några kravaller där men dom bodde tydligen på samma hotell som alla extrainsatta poliser så dom såg väldigt många poliser sa dom. Farsan hade förresten gått fel och gått in i dambastun på båten, hoppas verkligen att ingen man känner var med på samma båt.
När dom kom hem fick jag en tax free förpackning Toblerone och en flaska innehållandes alkoholhaltig dryck, jordgubbsschnapps näramre bestämt. Jag har varken smakat eller luktat på den än men jag gissar att den smakar jordgubb.
Annars måste jag säga att han som spelar prästen i Chocolat (eller hur det stavas) är väldans lik Marc i Ugly Betty, fast det är inte samma skådespelare även om jag trodde det först (kollade upp det på imdb nyss).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home