Friday, July 13, 2007

Alltid ska man tvingas ut

Det här är nästan lite pinigt att erkänna men jag gick aldrig upp till wictoria för jag råakde somna i soffan när jag hade läst tidningen och när jag vaknade kändes det lite sent att gå dit. Men jag får väl gå dit imorgon istället.

Idag blev det grillat till mat och då skulle det naturligtvis sittas ute och äta. Jag gillar inte att sitta ute och äta, ute finns det liksom massa insekter och om det blåser lite så kan saker på bordet blåsa bort och det är bara besvärligt i största allmänhet. Så jag föredrar att sitte inne och äta om alternativet finns, där finns inga insekter och det blåser inte och man har åtminstone viss möjlighet att påverka temperatur och så vidare.

Lite småäckligt med han som blev träffad av ett spjut under kvällens golden league förresten.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yttervärlden är ond...man ska vara inne där det är torrt, varmt, mjukt och tryggt

2:28 AM  

Post a Comment

<< Home