Tuesday, July 03, 2007

Det kom in en geting

Det kom in en geting i vardagsrumemt idag, det var mycket traumatiskt. Men vi lyckades som tur är döda den och sen spoalde vi ner kadavret i toaletten.
Fast jag hade en riktigt tuff stund fram tills vi fick tag på den, jag gick runt här med längärmad och handskar och emd skorna på mej. Så stod jag i köket och tittade genom glasdörren in i vardagsrummet för att se om jag fick syn på getingen och om den satt på något ställe där jag kunde komma åt den med den elektriska flugsmällan. Jag la till och med fram lite skinka och socker för att locka fram den.
Men vi fick den som sagt till slut och efter att jag hade tittat på stargate la jag mej på soffan och sov i en timme, jag kunde äntligen pusta ut efter den fruktansvärda upplevelsen som getingen innebar.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

av hur många delar bestod kadavret efter att avdödandet var fullbordat?

5:47 AM  
Blogger Nicklas R said...

En dle tror jag, eller ja det var väl något ben eller så som hade lostnat

1:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

något ben, eller kanske två?

3:21 PM  

Post a Comment

<< Home