Saturday, July 28, 2007

Singellivets baksida

Ikväll upplevde jag för första gången att det var lite jobbigt att vara ensam singel i sällskapet. Vi var ju då på bio och var där tillsammans med Nilsson och Fredrik plus deras flickvänner. På något sätt råkade jag hamna i mitten och således hade jag då två hånglande par omkring mej, Nilsson Tove till vänster och Fredrik och Johanna till höger. Det kändes på något sätt lite utmobbat dom stunder båda paren hånglade samtidigt. Det är väl inget att hänag upp sej på men just då kändes det lite småjobbigt (och här skulle jag kunan fortsätta att tjata om det ämnet men då verkar jag bara tragisk och såtn så dte struntar jag i).
Sen hade vi tänkt gå till red brick efter filmen men det blev naturligtvis inget av med det. Det blir det ju aldrig när vi har tänkt gå dit, man kan bli bitter för mindre.
Filmen då? Den var väldigt bra, betyg 4,5 av 5.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åh, illa att behöva sitta mellan sånt, det SUGER! Kill.

6:29 PM  

Post a Comment

<< Home