Sunday, August 05, 2007

Björn sög stenhårt

Nu vet hag avrt fredrik bor, ha ha ha.
Men hamnade då på statt ikväll. Fucking Björn Rosenström spelade där oc hdet avr jättedåligt. Som jag skev till emma eller mickis (jag minns inte vem, jag är dålig) så var det så dåligt att jag föll isär i hundra ledsna smp bitar över golvet. Fast när man såg det här kände man verkligen hur viktig Klubb Perfektion är, det kändes som vi är ljuste i dte musikalöiska mörkret typ.
Statt var som ni förtsår rätt trist idag men DJn spelade Blurs braiga låt song 2 en gång opch då blev det roligt i ett par minuter. Britpop is the shit liksom.
Jag känner mej rätt full alltså, hoppas jag inte är bakis imorn,
PEace out och sånt.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

....but one night, at the social clubmeeting, Mary did´nt show up....she was busy back.stage, suckin´ cock, in order to see some big rockgroup for free....

6:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

AHA! Det var det du menade, haha.:) Åh min jävla mobil förstörde allt, fick ditt röstmeddelande nu, haha. Om det inte vore så frustrerande hade det varit lite skoj. :P

12:14 PM  
Blogger Nicklas R said...

Röstmeddelande alltså, så det var därför det var tyst när vi försökte prata med dej. Jag som trodde att samtalet bröts eller nått sånt.

1:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Haha ja. "Hon säger ju inget." Usch, både så att jag får dåligt samvete och en fnitterattack. ;P

12:12 AM  
Blogger Nicklas R said...

Oj oj, det meddelandet måste se till att bevara på något sätt så jag kan lyssna på det någon gång.

1:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

jag ska försöka. :O haha.

7:50 PM  

Post a Comment

<< Home