Wednesday, August 08, 2007

Äckelsvettig

När jag gick upp till stan för en stund sen så blev dte skitvarmt och så hade dom nog värmen på på apoteket (var där och köpte sånna där lite mer avancerade öronproppar) så man blev assvettig kändes det som och man kände sej rätt lagomt äcklig när man skulle betala och var tvungen att torka bort svetten från ansiktet först.
När jag gick till apoteket så gick förresten över torget så då nynnande jag lite på sanningsdan ("nerför backen över torget", visserligen hade jag gått uppför backen men ändå).
Frisörbesöket gick bra och resultatet blev också bra. Inga taggar här inte.
För övrigt har anticimex inet avrit här än så vi har fortfarande kvar getingbot utanför porten.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

fu sjutton vad läskigt, jag sjöng också den idag runt tre när jag gick ner på stan. :O

11:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

och jag gick också upp för en backe!! (haha exalterad.se)

11:28 PM  
Blogger Nicklas R said...

Men shit alltså, vi har någon sorts Säkert!-connection verkar det som

12:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

jaa, det är vår länk typ. :O

3:10 PM  

Post a Comment

<< Home