Thursday, August 16, 2007

Det om way out west som inte hunnits med tidigare

Jag fick två fina gamla skivor av farbror Anders. En med massa hjärtljud på, dne är väldigt bra älskar den brittiska rösten som förklarar vad det är man hör, och en med Livieros italienska showorkester.
När jag åkte hem hade jag ett par kryckor med mej (farmor undrade om jag kunde ta med dom hem och det kudne jag) och det ska jag nog alltid ha när jag reser fortsättningsvis för aldrig har folk varit så vänliga under en tågresa som när jag hade kryckorna brevid mej.
Åkte förresten restauangvagn även på vägen hem, dock ingen gammaldags som på ditvägen utan en modern. Jag var för övrigt först i i vagnen så jag fick en hel soffa för mej själv.
Sen bytte ja gtåg i halsberg och hamande i en vagn där det avr fel på värmesystemet så det kändes som en bastu ungefär. Det var lite jobbigt.
När jag kom hem fick jag en flaska blåbärslikör som mor och far hade köpt åt mej i lettland. Blir dte månne dne nya citronspriten? Tja, det återstår att se.
Annars hände det nog inte så värst mycket mer tror jag, får ävl återkomma om jag kommer på något.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home