Friday, September 07, 2007

Fest baby

Kick off grejen var rätt schysst faktiskt. Hyfsat god mat och så liksom. Mitt lag vann inte dagens rattus men däreot var dte mitt lag som vann förra veckans skattjakt, som pris fick vi att vi får åka till nått ställe och bada typ (jag gilalr visserligen inte att bada men ett pris är ett pris så).
Det avr tre band som spelade, först var det Thure och nån mer nsubbe som lirade dte var rät bra, sne spelade dte band som tifigare hette bice och dom var som vanligt ungefär oc hså avr dte nått mer and som jag inte minn namnet på men dte bande tavr typ trist så det kan vi strunta i.
Sen blev dte efterfest, det avr en trevlig efterfest. Jag drack öl och rödvin och sen spillde jag rödvin på byxorna och dte var typ dåligt men jag hoppas dte går bort i tvätten. Jag är typ rätt full och nu orde jag sova eftersom jag ska up tidigt imorrn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home