Tuesday, September 11, 2007

Mer glömda saker

Jag kom ju på förut at jag hade glömt nämna dne där finlandsresan och när jag hade kommit på dte kom jag helt plötsligt på en dle andra saker jag hade tänkt skriva här men av oliak anledninagr inte skrivit här, så här kommer dom:
Träffade en som gick i min klass förra gången jag bodde här på puben i torsdags. Lite kul faktiskt.
Sen är det en av flickorna i dne klass jag går i nu som är typ sjukt lik en av tjejerna som gick i min klass i gymnasiet. Nästan lite läskigt. Det är dock inte samma person.
Så har dom släppt rookies headliners för i år, var rätt trista headliners. Sahara Htnights är väl det som är nått att ha men dom ahr man ju sett förr. En lustig detalj är dock att dom var headliners på rookie även 2004, den hösten jag flyttade hit första gången.
Sen avr det nog inget mer jag hade glömt tror jag.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha så du har bott på puben då nicklas...inte för att märka meningar men man typ läser som att det står förra gången jag bodde på puben haha!
vem är det hon är lik..vavava`?:D

1:15 PM  
Blogger Nicklas R said...

Jo jag hade faktiskt lite problem med hur jag skulle formulera den meningen, men det går just inte att skriva dne på något annat sätt än jag gjorde

10:43 PM  

Post a Comment

<< Home