Wednesday, October 17, 2007

En hyfsad dag

Känner mej rätt trött idag. Det tar på krafterna att plugga en hel dag. Men det har varit en rätt bra dag även fast jag mest har pluggat, trots det hårda arbetet har den känts lite laid back så där.
Fast i och för sej, om man börjar dagen med att lysna på säkert! så kan det ju inte bli en dålig dag.

Hittade, på tal om ingenting, en nål i väggen förut. Jag tog liksom en tvåminuterspaus från pluggandet och lutade mej lite bakåt på stolen och då fick jag syn på en knappnål som satt inkörd i tapeten ungefär två meter över golvet. Det är inte jag som har satt den där så jag antar att det är den om bodde här före mej som har glömt den där. Det är lite slarvigt att bara glömma nålar på väggen så där tycker jag.
Och det där kändes sjukt onödigt att skriva om, men har man haft en händelselös dag så har man.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home