Saturday, October 20, 2007

Förvirrande med datorbyte

Det känns rätt skumt att använda den här datorn igen, jag har ju liksom inte samma favoriter eller så inlagda på denna så man blir ju helt förvirrad när man ska kolla in nån sida man är van att ha bland favoriter och den inte ligger där.
För att inte tala om sånt som finns som favoriter på både den här och datorn och min dator men som av någon anledning har fått heta olika saker när jag sparat dom i favoriter. Mycket förvirrande, och lite krångligt (jag måste ju helt plötsligt komam ihåg vad olika sidor har för adresser liksom). Men jag hinner nog lära mej vart jag har allt redan innan den här kvällen är slut, jag har ju trots allt spenderat en del tid vid denna dator förut.

Sen ska man också komma ihåg att det blir galet mycket varamre att sitta här än hos mej, antagligen på grund av att datorn står i en fucking garderob här.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home