Saturday, October 13, 2007

Lite mer om festen

Gårdagen var som sagt var trevlig. Dock började festen lite segt, jag blev typ dålig av ölen (jag var liksom inte helt igång efter torsdagen än när jag började) och så var det mest massa folk jag inte kände där, massa hårdrockare och sånt. Men sen började det dyka upp folk man kände och då tog festen fart (av någon anlednign är min klass mycket bättre på att festa än alla andra). Ungefär då tog min öl slut så jag drack ingenting dom sista 3 timmarna, men det var kul ändå så.

Jag fick ju, som jag nämnt tidiagre, sjukt mycket hårspray i håret i går och hårspray blir ju som det blir när mn sover så när jag gick upp imorse såg jag ut som Nikki Sixx ungefär i håret. Var galet gött att tvätta håret kan jag säga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home