Thursday, October 04, 2007

Snart färdigtvättat, yay

Tvättandet går bra. Jag är nästan klar, väntar bara på att det ska bli torrt.
Är lite mindre trött nu också och det är ju bra. Visserligen är jag fortfarande trött men inte lika trött som imorse. Måste plugga en del idag känns det som, och förhoppningsvis ska jag hinna börja på inlmningsuppgiften som ska vara inne nästa vecka (jag borde liksom redan ha börjat med den men vi har haft så mycket förelsningar och så dne här veckan så jag har inte hunnit med det).
Var till Kalmar igår. Det var lite småtråkig så där men genomgången av kanske framförallt excel kändes rätt nyttig eftersom man fick lära sej en del funktioner man inte kände till sen tidiagre. En sak som är extra bra med det är ju att när dte är dag för excellabben så vet man ju vad man ska göra och behöver inte sitta och bl smågalen för att man inte lyckas lista ut hur man ska länka ihop olika kalkylbld och sånt.
Och nu blev det här rätt mycket längre än jag hade tänkt men jag får väl skylla på att jag är trött, det brukar funka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home