Thursday, November 29, 2007

En tidning i brevlådan

Idag fick jag en rolig och tråkig sak på posten. Den roliga var nya numret av Sonic, det som traditionsenligt innehåller årsbästalistor och den årligen återkommande artikeln där fyra artister diskuterar popåret (i år består "panelen" av Nisse Hellberg, Markus Krunegård, Maria Andersson och Jaqee). Har dock inte hunnit läsa tidningen än men jag tjuvkikade lite på listan över årets bästa album. Enligt sonicredaktionen har Feist gjort årets bästa skiva, Säkert! kom på tolfte plats på deras lista (fast den borde kommit högre enligt mej).
Skivan verkar vara bra den också.

Den tråkiga posten var att jag fick en elräkning. Min första. Det är sällan, om nånsin, kul att få räkningar. Men 684 kronor vill Eon ha av mej för den el jag använt sen jag flyttade hit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home