Saturday, January 12, 2008

Ett litet resultat

När jag för några minuter satte mej här var jag lite uttråkad och så där som man rä ibland nrä man inte har något att gröa en lördagkväll. Gick in på mejlen och såg att tiden hade kommit, timmen var slagen och så vidare. Resultatet på hemtentan hade kommit. Jag klickade på den bifogade filen där resultatet fanns och medan på dom sekunder det tog att öppna den steg min puls till en nivå det var längesen jag ens var i närheten av. Det var med darrande händer jag scrollade mej genom excelarket för att hitta mitt resultat och, JAG HADE KLARAT HEMTENTAN! Så. Jävla. Gött.
Det kändes så satans skönt så ni förstår inte. På ett ögonblick blev hela kvällen helt plötsligt mycket bättre. Det är alltså så jag vet knappt vad jag ska göra, så jävla gött är de tatt jag klarade den. Nu måste jag fan fira på något sätt. Ska nog ta och öppna någon av dom där små flaskorna mousserande jag fick i julklapp.
Jag har klarat hemtentan och det känns så jävla bra. Hade jag inte haft så dåligt med både ström och pengar på telefon så hade jag ringt alla jag känner och meddelat den glada nyheten, så bra känns det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home