Tuesday, January 01, 2008

It's gonna be another shitty year

Så var det 2008 då. Kommer nog bli som dom flesta andra år ungefär skulle jag tro (här låter vi optimistiska). Börjar förresten den här dan på samma sätt som jag avslutade gårdagen, med att lyssna på Hello Saferide. Igår precis innan jag gick och la mej lyssnade jag på 2006, tyckte det kändes som en fin avslutning på nyårsafton. Nu lyssnar jag på albumet, gick upp för typ en halvtimme sen så det är fortfarande början på dagen för min del.
Är inte bakfull heller, det är rätt skönt.

Förresten är det rätt kul att läsa igenom sina fylleinlägg så här dan efter, kan säga att jag överdramatiserade en hel del när jag skrev om raketen som landade på marken. Visst, den landade på marken men det var ganska mycket längre bort än vad jag gav sken av igår.
Kommer säkert återkomma till gårdagen någon mer gång men nu har jag en del att städa.

Det är 2008. It's gonna be another shitty year

0 Comments:

Post a Comment

<< Home