Thursday, January 24, 2008

Trött igen

Så var man i Hutlsfred igen. Har varit trött idag också (och är väl fortfarande lite trött faktiskt), sov trots allt inte jättemycket inatt heller även om jag sov betydligt mer än jag gjorde igår natt.
När jag kom hit packade jag upp och lite så där och satte mej sen för att titta på simpsons, jag lyckades hålal mej nästan ett helt avsnitt men sen somnade jag och vaknade inte förrän nån minut efter sju. Då fic kjag utföra den fantastiskt roliga sysslan diska och göra mat.

Var inga högljudda skåningar på tåget idag. Istället var det någon som satt och pratade i telefon ganska högt, hon hade för övrigt nästan samma dialekt som Annika (fast det var inte Annika, jag kollade).

Ska nog sova en timme eller två extra imorrn, känns som det kan behövas.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home