Monday, February 25, 2008

Hultsfred släpper nytt

Linkin Park, Håkan Hellström, Simple Plan, Anti-Flag, The Donnas, Neverstore, Jimmy Eat World, Masters Of Reality, Caribou, Markus Krunegård

Bortsett från Håkan och Markus Krunegård kan det här kvala in som det sämsta bandsläppet i Hultsfreds historia. Åtminstone hälften av släppet är sånt jag skulle kräva att få betalt för att gå och se.
Och varför i helvete bokar man Linkin Park? Har man glömt bort den massiva kritik man fick för den bokningen 2003? Linkin Park är och har alltid varit ett riktigt skitband. Ska dom göra sånna bokningar kan dom ju lika gärna boka Basshunter till nästa bandsläpp.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Caribou är svinbra

3:36 PM  
Blogger Nicklas R said...

Han verkar rätt bra ja, ha nrekomenderades ju trots allt till oss som "har en helåsprenumeration på sonic"
Men jag har inte hunnit kolla upp honom än

7:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

usch och fy! peace & love i år kanske?

8:56 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ska jag dit så blir det nog båda i så fall.
I och emd att jag bor här och så där så känns det som jag kommer gå nästan oavsett hur programmet ser ut tillslut. Och så kommer ju Säkert! hit och det vill man ju inte missa.

11:06 PM  

Post a Comment

<< Home