Monday, April 21, 2008

Grattis på namnsdagen Annika Norlin (och morsan också så klart)

Min mor ringde förut och tyckte jag skulle säga grattis till henne för att hon har namnsdag idag så det gjorde jag. Nu kom jag på att det betyder att sweet Annika Norlin också har namnsdag idag så stort grattis till Annika Norlin.
Bara för det ska jag lyssna lite på dom låtar med Säkert! och Hello Saferide jag har på datorn nu.

Är jag förresten en dålig människa för att det verkar som jag säger mer grattis till Annika Norlin än min mor?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nej du är inte en dålig människa, dels för att du kan säga det till din mor direkt men inte till annika (att du överhuvudtaget kom ihåg det lär ha gjort din mor lyrisk), och dels för att du är nicklas.

6:31 PM  
Blogger Nicklas R said...

åh vad bra, jag blev lite orolig där en stund

7:04 PM  

Post a Comment

<< Home