Sunday, April 20, 2008

En storartad kväll

Det var en storartad kväll igår. Hästpojken var sjukt bra, fyra plus av fem möjliga. Det braiga började dock redan på vägen till puben då jag fick ett ytterst trevligt telefonsamtal, tack för det. På puben drack jag öl och träffade folk jag kände och sånt som man brukar göra där, faktiskt träffade jag också en del folk från när jag bodde här sist, det var trevligt. Så spelade bandet och så dracks det mer öl och så blev jag bjuden på sprit och så blev jag full. Ungefär så fortsatte kvällen, så pratade jag om sånt jag inte borde prata om med folk jag inte borde prata om det med och skickade dramatiska sms och sånt. Sen typ missade/struntade jag i efterfesten. Men i det stora hela en storartad kväll alltså.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Trevliga samtal är grejen, jag fick ett själv igår och det var fantastiskt.

6:17 PM  
Blogger Nicklas R said...

Men shit vilket sammanträffande, fett coolt

10:57 PM  

Post a Comment

<< Home