Tuesday, April 15, 2008

Imorgon blir nog en vanlig dag

Nu förstår ni allihopa ska jag sova så jag orkar med morgondagen. Inte för att det händer något särskilt energikrävande vad jag vet imorrn men det kan ju vara rätt bra att vara utvilad ändå.
Jag tror jag ska lyssna på Annika imorrn, det känns som det var längesen jag gjorde det. Sweet sweet Annika. Annars är mi ngissning att det blir en rätt vanlig dag. Jag kommer nog gå upp strax efter tio, efter att P3s nyheter är slut, är alltid trevligt att få höra vad som hänt under natten innan man kliver upp. Så blir det frukost, kanske läser jag KT medan jag äter, kanske gör jag inte det. Så klär jag på mej och borstar tänderna innan jag antingen sätter mej här för att kolla mejlen (och kanske blogga lite) eller studerar eller gör något annat viktigt. Kanske alltihop, i vilken ordning får man se. Så går jag till konsum och köper mjölk och en tidning, och dte är tisdag imorgon så då köper jag nog senaste numret av Kalle Anka också. Sen vet man inte riktigt vad som händer på eftermiddagen men kanske sitter jag här en stund, det beror lite på hur mycket och vad jag ahr att göra. Sen diskar jag och lagar mat, antingen läser jag tidningen eller tittar på TV när jag äter. Jag bruakr äta när det är Grey's anatomy men det går ju inte nu när dom ahr slutat visa det så vi får se hru det blir imorrn. Sen efter ytterliagre en stund sätter jag mej sannolikt här igen innan det återigen rä dags för lite tv-tittande. Sedan avslutas dagen med att jag sitter här vid datorn några timmar.
Ungefär så kommer nog morgondagen att bli.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home